cOrEtaN HaRiaN

Monday 29 December 2014

Happy Birtday 2 Me


ALHAMDULILLAH3X......syukur masih diberi peluang untuk menikmati dunia ni.

maka saya mengistiyharkan bahawa genap la umur saya 24 TAHUN jadi manusia di muka bumi ni..

2014 ni banyak benda yang terjadi yang memberi pengalaman dan pengajaran. syukur alhamdulillah juga sebab dari sudut agama saya masih utuh untuk terus memperbaiki diri ke jalan yang diredhai. suka duka yang di lalui sepanjang tahun 2014 ini  mampu memberi seribu satu makna dalam perjalanan kehidupan saya yang akan datang...insha allah...


AZAM 2015
asal tahun baru azam pun baru la knon..tapi bagi saya untuk tahun 2015 ni saya merancang untuk menyempurnakan misi 2014 yang belum tercapai.klu ada misi baru maka akan dilaksanakan juga selagi mampu..mudah-mudahan d permudahkan la. amin



yg ptg rasa kesyukuran tetap ada sebab masih ada orang syg seadanya.... 


last word.... HAPPY BIRTDAY UMI N HAPPY NEW YEAR TO ALL

No comments:

Post a Comment